Markkinoinnin automaatio_

Oikeilla työkaluilla saat markkinoinnista enemmän tehoja irti ja pystyt automatisoimaan toistuvia rutiineja.

01 AUTOMATISOITUA SISÄLTÖMARKKINOINTIA

Markkinoinnin automaatio sai todennäköisesti alkunsa, kun joku koodaajista kyllästyi sähköpostisuorien manuaaliseen lähettelyyn ja päätti tehdä asialle jotain. Ohimennen hän tuli kehittäneeksi sisältömarkkinointiin soveltuvan konseptin, jota hyödyntämällä sisältö ja sen ajastaminen voidaan kohdentaa hetkeen, joka koetaan mahdollisimman otolliseksi.

Eli voidaanko sanoa, että laiska koodari on hyvä koodari?

Tähän toiminnallisuudeltaan maagiseen ja kustannustehokkaaseen markkinointikeinoon hyödynnämme avoimen lähdekoodin järjestelmiä. Järjestelmän avulla seuraat kylmien ja lämpimien liidien toimintaa ja voit aktivoida heitä eri tyyppisillä kohdennetuilla sisällöillä.

Projant Oy on ostanut Rev Development Oy:n liiketoiminnan 1.10.2017 voimaan tulleella kaupalla. Lue lisää.